Ce este Pr și de ce am nevoie de el?

PR este arta/știința de a crea și menține o imagine profesională, favorabilă și pozitivă cu publicul/publicul țintă.

Beneficiile PR includ:

  • Noi clienți și investitori
  • Credibilitate
  • Generarea de noi lead-uri de afaceri
  • Conștientizare sporită a produsului
  • Recrutare
  • Optimizare îmbunătățită pentru motoarele de căutare (SEO)

Puteți ajunge la un public mai larg și mai durabil:

Mulți oameni petrec puțin timp pe reclame, în timp ce alții le ignoră complet. Acest lucru, la rândul său, reduce cantitatea de expunere autentică pe care o veți primi de la ei. Chiar dacă anunțul tău apare într-o revistă sau ziar, tot nu va ajunge la publicul total de cititori, având în vedere că doar un mic procent dintre cititori acordă atenție reclamelor. Cu PR, pe de altă parte, ai putea trimite un comunicat de presă către anumite ziare, posturi TV, site-uri online și bloguri. Dacă o publicație națională îl publică, este mai probabil să-l ridice și magazinele locale, oferindu-vă o acoperire și mai cuprinzătoare.