1. Cum pot deveni membru? Vă puteți înregistra online după ce ați selectat tipul de membru potrivit pentru dvs. sau pentru compania dvs. O listă completă poate fi găsită aici. Vă recomandăm să organizați o întâlnire sau să sunați cu echipa noastră de membri, care va fi bucuroasă să discute cu dvs. despre calitatea de membru. 
  2. În ce calitate de membru se încadrează compania mea? Avem o serie de tipuri diferite de membri care se adresează tuturor companiilor și definiții privind modul în care le catalogăm. 
  3. Câți membri aduce calitatea mea de membru? Aceasta variază între tipurile de membru. O listă completă poate fi găsită aici și fiecare dintre aceste detalii despre ceea ce este inclus ca parte a calității de membru. 
  4. Care sunt beneficiile aderării? Principalele motive pentru aderare sunt enumerate aici. Cu toate acestea, fiecare categorie de membru are propria listă de beneficii suplimentare. O listă completă poate fi găsită aici. 
  5. Trebuie să fiu britanic sau o companie britanică pentru a intra în Cameră? Nu. Salutăm toate naționalitățile să se alăture Camerei și să încurajăm diversitatea în cadrul membrilor noștri. 
  6. Aș dori să mă alătur ca membru. Când va începe și când va expira abonamentul meu? Anul nostru de membru începe în aprilie și durează un an întreg. Cu toate acestea, vă puteți înscrie oricând pe parcursul anului. Vă rugăm să vizitați pagina noastră Tipuri de membru pentru mai multe informații despre diferitele categorii pe care le oferim. 
  7. Cum mă înscriu într-un comitet? Odată ce v-ați alăturat Camerei, aveți ocazia să vă alăturați unei comisii. Cel mai bun mod de a vă alătura este să vizitați pagina comitetului și să faceți clic pe butonul „Înscrieți-vă acum”, unde vă puteți trimite prin e-mail interesul pentru respectivul comitet. Vă rugăm să furnizați o scurtă biografie care va fi distribuită președintelui comisiei. 
  8. Cum îmi actualizez informațiile de contact? Puteți actualiza cu ușurință acest lucru în profilul dvs. de membru odată ce v-ați conectat la contul dvs. făcând clic pe numele dvs. Dacă ați uitat parola, pur și simplu urmați pașii de la punctul 13. 
  9. Cum accesez secțiunea de membru a site-ului? Va trebui să vă conectați și apoi să faceți clic pe linkul de pe numele dvs. din partea dreaptă sus a paginii (lângă butonul de deconectare). Acest lucru vă va duce la portalul membrilor unde veți găsi actualizări despre angajamentul dvs. cu Camera, evenimente viitoare la care sunteți înregistrat, preferințe de comunicare, detalii personale etc. 
  10. Care este demografia dvs. de membru pe industrie? Membrii Camerei variază de la Startup-uri și IMM-uri până la mari corporații și multinaționale, acoperind un spectru interesant și divers de organisme de afaceri din Moldova și din străinătate. 
  11. Mi-am uitat autentificarea și parola? Nicio problemă – asta ni se întâmplă tuturor. Pur și simplu faceți clic pe „Parola uitată” și urmați instrucțiunile. Nu creați un cont nou deoarece toate preferințele și informațiile dvs. se vor pierde. Dacă încă ai dificultăți, trimite un e-mail echipei de membri. 
  12. Cum mă înscriu la un eveniment? Veți avea nevoie de un cont pentru a vă înregistra la evenimentele noastre. Nu trebuie să fii membru pentru a crea un cont și este un proces rapid. Odată ce v-ați autentificat, înregistrarea la un eveniment este foarte ușoară. Pur și simplu selectați evenimentul la care doriți să participați, faceți clic pe înregistrare și urmați pașii de acolo. 
  13. Cum pot obține o chitanță pentru evenimentele pe care le-am rezervat? Acesta vă va fi trimis după ce ați participat la eveniment. Dacă nu ați primit nimic în 5 zile lucrătoare, vă rugăm să trimiteți un e-mail la info@britcham.md
  14. Cum pot obține o prezentare a evenimentelor la care am participat? Toate prezentările sunt partajate participanților după eveniment (sub rezerva confirmării vorbitorului) și sunt, de asemenea, postate pe lista evenimentului individual. Membrii pot accesa oricând prezentările anterioare. 
  15. Aș dori să vorbesc la un eveniment Camerei și să împărtășesc experiența mea cu membrii, pe cine ar trebui să mă adresez? Găzduirea unui eveniment cu Camera este un avantaj al calității de membru. Dacă sunteți membru actual și aveți o sugestie de eveniment, vă rugăm să trimiteți un e-mail la events@britcham.md
  16. Oferiți oportunități de sponsorizare a evenimentelor cu Camera? Camera găzduiește evenimente în fiecare an și căutăm mereu parteneri care să-și ofere sprijinul și cunoștințele profesionale. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să contactați echipa de evenimente care va fi încântată să vorbească cu dvs. 
  17. Cine este persoana potrivită cu care să vorbești despre calitatea de membru? Vă rugăm să contactați membership@britcham.md. 
  18. Cu cine este persoana potrivită pentru a vorbi despre evenimente? Vă rugăm să contactați events@britcham.md
  19. Cu cine este persoana potrivită cu care să vorbești despre marketing și publicitate?

        Vă rugăm să contactați marketing@britcham.md